Ψηφιακές ....παραλίες

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Η κ. Πέτροβιτς απαντάει στην επιστολή μας



Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
                   ----------------                                                    
31 Οκτωβρίου 2014

Για τα παιδιά της Ε2΄ Δημοτικού

Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής


Αγαπητά μου παιδιά, Χάρη, Παναγιώτη, Μαριάννα, Έλενα, Λυδία, Ελένη, Ντανιέλ, Φάνη, Χριστίνα, Στέλιο, Δήμητρα, Νικόλα, Κωνσταντίνα, Δομνίνο,  Βαγγέλη, Γιώργο, Ανέστη, Κατερίνα, Δημήτρη, Λυδία και Μαρία,

     Ευχαριστώ πολύ για το γράμμα σας και τη χαρά που μου δώσατε με όσα μου γράφετε. Είστε πραγματικά πολύ τυχερά παιδιά που ζείτε σε τόσο όμορφο τόπο, κοντά στη θάλασσα και μάλιστα με γλάρους που σας επισκέπτονται καθημερινά!

     Χαίρομαι που συναντήσατε τον κ. Νόιγκερ! Είναι από τους πιο αγαπημένους μου ήρωες και θα τον βρείτε σε αρκετά ακόμη βιβλία μου. Για να σας διευκολύνω, σημειώνω εδώ έναν σύνδεσμο, όπου θα βρείτε όλους τους «φανταστικούς συγγενείς» μου, όπως λέω τους ήρωες των ιστοριών που γράφω, καθώς και τα βιβλία όπου αναφέρονται. Ελπίζω να σας κρατήσουν όλα καλή συντροφιά:

     Θα ήθελα πολύ κι εγώ να έρθω να τα πούμε από κοντά. Ελπίζω να μας δοθεί κάποτε αυτή η ευκαιρία.

     Χαιρετισμούς σε όλους τους δασκάλους του σχολείου σας, της τάξης σας και ιδιαίτερα στον Διευθυντή κ. Σάββα Ορφανίδη, που είχε την καλοσύνη να μου στείλει το γράμμα σας ηλεκτρονικά.

     Εύχομαι να είστε πάντα καλά και πάντα να προοδεύετε.
                                                                           
                                                                               Σας φιλώ όλους

                                                          Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
                                                                                www.loty.gr
                                           www.i-read.i-teen.gr/author/loti-petrobits-androytsopoyloy
                                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.