Ψηφιακές ....παραλίες

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ



Τις γιαγιάδες μου τις λένε Σωτηρία και Κωνσταντίνα .Η γιαγιά μου η Σωτηρία είναι ψηλή με γλυκά γαλάζια μάτια και καστανόξανθα μαλλιά . Η άλλη η γιαγιά , η Κωνσταντίνα είναι κι αυτή ψηλή με κοντά σγουρά μαλλιά κι ένα ωραίο χαμόγελο .

Είναι και οι δυο καλόκαρδες με γλυκιά ψυχή , πάντα χαμογελαστές , φιλόξενες αλλά και πολύ φιλικές .Η σχέση μου μαζί τους είναι το ίδιο στενή . Πάντα όταν πηγαίνω στη γιαγιά  τη Σωτηρία παίζουμε μαζί της ,εγώ και η αδερφή μου και περνάμε πολύ ωραία .Άλλες φορές συζητάμε κι άλλες μας λέει η γιαγιά ιστορίες από τότε πο ήμασταν μωρά . Μ ε την άλλη γιαγιά , δεν παίζουμε πάντα , αλλά πιο πολύ μιλάμε για διάφορα …..και όχι μόνο .
Τις γιαγιάδες μου τις λατρεύω και τις αγαπώ πολύ .
                                                   Κωνσταντίνα

Τη  γιαγιά μου την λένε Μαίρη .Έχει κοντά καστανά μαλλιά , είναι λίγο κοντούλα ,λίγο παχουλή και έχει καστανά μάτια .Είναι μια μοντέρνα γιαγιά .
Η γιαγιά μου είναι καλή , μας προσέχει ,  φροντίζει την υγεία μας και μας μαγειρεύει Την αγαπάω και με αγαπάει .Φυσικά αγαπάει το ίδιο και τα αδέρφια μου .
Η γιαγιά μου είναι καταπληκτική .Νιώθω γι΄αυτήν μεγάλη αγάπη , λες και είναι η δεύτερη μαμά μου .
                                                             Λυδία




H γιαγιά μου η Ελένη είναι μια κοντή ,αδύνατη με γυαλιά καστανά μαλλιά και μάτια , γιαγιά .Είναι καλόκαρδη , υπομονετική , έξυπνη και ευγενική . Τη γιαγιά μου την αγαπάω τόσο όσο δε φανταζεται κανείς στον κόσμο κι αν πάθαινε κάτι θα στεναχωριόμουν πολύ .
Η γιαγιά μου η Βίκυ είναι ψηλή , δυνατή έχει καστανά μαλλιά και μάτια , φοράει γυαλιά και κρατά μπαστούνι . Έχει κοφτερό μυαλό καλή ψυχή και είναι ευγενική . Και αυτή την γιαγιά μου την λατρεύω.
                                                                         Ελένη
 Τη γιαγιά μου τη λένε Δήμητρα Λειβαδιώτη , από την οποία πήρα και το όνομά μου Είναι κοντούλα με γυαλιά και άσπρα μαλλιά . Είναι καλή , ευχάριστη και χαρούμενος άνθρωπος .Την αγαπάω πολύ και είμαι πολύ ευτυχισμένη που είναι γιαγιά μου .
Την άλλη γιαγιά μου την λένε Γαρουφαλιά Χουμαίδου.έχει πρασινωπά μάτια και μαύρα μαλλιά .Είναι πολύ γλυκιά , δραστήρια και πάρα πολύ δουλευταρού Τη λατρεύω και εύχομαι όταν γίνω γιαγιά να της μοιάσω.
                                                                     Δήμητρα  


Το όνομα της γιαγιάς μου είναι Μαρία .Είναι ψηλή , μεγαλόσωμη με καστανά μαλλιά και πολύ όμορφη.
Η γιαγιά μου είναι καλόκαρδη , βοηθάει τους άλλους ανθρώπους και είναι πάντα χαμογελαστή . Με τη γιαγιά μου έχω μια πολύ καλή σχέση. Κάνουμε πολλά πράγματα μαζί , πάμε μαζί στον μπαξέ, τη βοηθάω στις δουλειές , κάνουμε βόλτες με τα ποδήλατα και παίζουμε μαζί πολλά παιχνίδια.Την αγαπάω πολύ και δεν θα ήθελα να είχα άλλη γιαγιά εκτός από αυτή γιατί με φροντίζει , μου κάνει όλα τα χατίρια και σπάνια θυμώνει μαζί μου .
                                                                              Γιώργος


Η γιαγιά μου έχει πολύ καλή ψυχή και φωτεινό μυαλό .Είναι πολύ καλός άνθρωπος και με φροντίζει Επίσης μας αγαπάει πολύ και μας βοηθάει στις δύσκολες δουλειές .Η ίδια της δουλεύει πολύ σκληρά .Έχει μαύρα μάτια και μεγάλα μακριά μαλλιά .Το όνομά της είναι Βικτώρια .
                                                                Φάνης
Τη γιαγιά μου τη λένε Μαγδααληνή , έχει κανονικό ύψος και κοντά καστανόξανθα μαλλιά .Έχει καλή ψυχή , αγαπάει όλους τους συγγενείς της , τους φίλους της και πολύ τα ζώα .Με τη γιαγιά μου έχουμε πολύ καλές σχέσεις .Κάθε καλοκαίρι πηγαίνω στα Λαγόμαντρα , κοιμάμαι εκεί για αρκετές μέρες και περνάμε καλά μαζί .
                                                                        Στέλιος
Η γιαγιά μου έχει γκρίζα μαλλιά και είναι λίγο παχουλή .Είναι πολύ καλή και πολύ έξυπνη . Μαγειρεύει πολύ καλά , όταν όμως  θυμώνει …..
Η σχέση μου με τη γιαγιά μου είναι πολύ στενή .Πηγαίνουμε μαζί στις γιορτές βόλτες όπου θέλει εκείνη και μου αγοράζει πολλά παιχνίδια και ρούχα . Την επισκεπτομαι συχνά γιατί θέλω πολύ να είμαι κοντά της .
                                                            Μαρία
Την γιαγιά μου την καλή την λένε Δόμνα .Έχει άσπρα μαλλιά και δουλεύει συνέχεια .Όμως τελευταία έχει κάτι στη μέση της και της κάνουν ενέσεις οι γιατροί .
Τη γιαγιά μου την αγαπάω πολύ και νιώθω χαρούμενος και περήφανος που την έχω γιαγιά .
                                                              Δομνίνος
Η γιαγιά μου ονομάζεται Νίνα  είναι πολύ καλή και είναι ένας απλός άνθρωπος . Έχει έξυπνο μυαλό , χαρούμενη ψυχή και αισιόδοξο χαμόγελο.
Την αγαπάω πολύ ,όχι όμως όσο τη μαμά μου.
                                                                Μαριάννα
Τη γιαγιά μου τη λένε Κατερίνα .Έχει ψηλό κορμί και λαμπερό χαμόγελο . Το μυαλό της είναι ξυράφι και η ψυχή της ευαίσθητη . Είναι ανοιχτός χαρακτήρας , φιλόξενη, γενναιόδωρη και μπορείς να την εμπιστευτείς . Είναι και καλή νοικοκυρά .
                                                                 Κατερίνα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.