Ψηφιακές ....παραλίες

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ του Ε2



Είμαι η Ελένη και θα παρουσιάσω το βιβλίο μυστηρίου της  Ελπίδας  Θωμοπούλου .

<< Ο Ντετέκτιβ  Λούκας – το μυστικό του σπασμένου καρεκλοπόδαρου >>


Ο  Λούκας  είναι ένας ντετέκτιβ , ο οποίος προσπαθεί να λύσει το μυστήριο της κλοπής των κοσμημάτων της κυρίας Ζουζού . Θα τα καταφέρει;

Μου άρεσε πολύ το βιβλίο γιατί είχε πολλή αγωνία και το βαθμολογώ με το βαθμό εννέα (9) 

...................................................................................................


Είμαι η Λυδία και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας  του Άντυ Στάντον
<< Ο μπάρμπα Λιγδιάρης , ένας κακός , σκληρός ,βρωμιάρης >>
 
Βρισκόμαστε στην Λεμονούπολη .Οι ήρωες είναι ο Μπάρμπα Λιγδιάρης , ένα μικρό κοριτσάκι η Μελίνα και ένας μεγάλος σκύλος ο Μαλλιάς . Ο μπάρμπα Λιγδιάρης είναι ένας τρομακτικός άνθρωπος που τρομάζει τα παιδιά και τα ζώα . Το σπίτι του είναι πολύ βρώμικο αλλά μια θυμωμένη νεράιδα ,όταν βλέπει ότι ο κήπος του είναι βρώμικος . 
Μια μέρα εμφανίζεται ένας σκύλος στην πόλη που τα παιδιά τον αγαπάνε πολύ και ειδικά το μικρό κοριτσάκι η Μελίνα .Όμως ο Μαλλιάς συνέχεια χαλάει τον κήπο του μπάρμπα Λιγδιάρη και ο μπάρμπα Λιγδιάρης προσπαθεί να τον ξεφορτωθεί . Θα τα καταφέρει όμως;
Μου άρεσε αρκετά και το βαθμολογώ με τον βαθμό εννέα ( 9) 
...................................................................................................................................

Είμαι ο Γιώργος και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας και μυστηρίου του Γίργκεν Μπανσέρους
                   << Η αφρικάνικη μάσκα >>

Το παγωτατζίδικο του Τζιοβάνι έχει το καλύτερο παγωτό και από εκεί αγόρασε παγωτό ο Κλους . Μια μέρα ο ξάδερφος του Τζιοβάνι έκλεψε όλο το παγωτό και Κλους ανέλαβε  να λύσει το μυστήριο ……………

Μου άρεσε πολύ γιατί  σου μαθαίνει να μην είσαι κλέφτης και ότι πρέπει να βοηθάς τους φίλους σου σε όποια θέση κι αν βρίσκονται γι΄αυτό το βαθμολογώ με δέκα (10 )
........................................................................................................................

Είμαι η Λυδία και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας και επιστημονικής φαντασίας της Λιζ  Κέσλερ
<<Η Φιλίπα και η υπόσχεση της πετρονεράιδας >>


Η Φιλίπα είναι ένα κορίτσι που έχει μια αδερφή νεράιδα .Μια μέρα πήγαν διακοπές σε μια φίλη της .Η Μαργαρίτα , η νεραιδοαδερφή της προσπαθούσε να της μιλήσει με διάφορες μορφές .Αφού τα κατάφερε την προειδοποίησε ότι κάτι κακό θα συμβεί και ότι πρέπει να αποτρέψουν μια ασύλληπτη καταστροφή ……………
Μου άρεσε πολύ γιατί στο βιβλίο αυτό φαίνεται πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η φιλία και το βαθμολογώ με εννέα (9) 
 .................................................................................................................................................

Είμαι η Μαρία και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο της Λότης Πέτροβιτς

<< Ποιος θα γράψει για το σκύλο μας >>
 
Η Όλγα έχει ένα μικρό αδερφό και αγαπάει πολύ τονξάδερφό της Απελλή . Ο Απελλής είχε έναν σκύλο , τον Κέβη , που ήταν όμως μεγάλος σε ηλικία και μια μέρα πέθανε .Ο Απελλής και η μικρή του αδερφή στεναχωρήθηκαν πολύ και γι΄αυτό η Όλγα για να κάνει τον Απελλή χαρούμενο σκέφτηκε να ζητήσει από κάποιον συγγραφέα να γράψει ένα βιβλίο για τον Κέβη , αλλά αυτή η αναζήτηση του συγγραφέα δεν ήταν και τόσο εύκολη………….
Μου άρεσε πολύ γιατί συνέχεια κρατούσε ζωντανό το ενδιαφέρον μου για τη συνέχεια γι΄αυτό το βαθμολογώ με εννέα (9) 
...............................................................................................................................................

Είμαι ο Δομνίνος και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας του Defossez Jean - Marie
                << Οι χελώνες κινδυνεύουν >>


Στις παραλίες της Γαλλικής Γουιάνας οι χελώνες κινδυνεύουν να εξαφανιστούν .Κάποια παιδιά προσπαθούν να τις σώσουν ,ο Θωμάς , ο Ηλ’ιας , η Μάγδα και Μίφη η έξυπνη νιφίτσα .Θα τα καταφέρουν να σώσουν τις χελώνες ;

Μου άρεσε πολύ γιατί τα παιδιά νοιάζονται για τα ζώα που είναι υπο εξαφάνιση και παίρνουν αυστηρά μέτρα για να τις σώσουν . Το βαθμολογώ με το βαθμό δέκα ( 10 )

 ...........................................................................................

Είμαι ο Στέλιος και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο μυστηρίου της Εnid Blyton
 << Ποιος είναι ο κλέφτης >>
Μετά από μια επίσκεψη σε ένα πανηγύρι οι Μυστικοί 7 βλέπουν ένα σπίτι να καίγεται και ο Νικόλας με το Γιώργο είναι μάρτυρες κλοπής ενός παλιού βιολιού .Όλα τα στοιχεία μαζί φτιάχνουν ένα συναρπαστικό αίνιγμα που καλούνται οι μυστικοί 7 να λύσουν ……
Μου άρεσε πολύ γιατί είχε αγωνία ,πολλές εκπλήξεις και πολύ μυστήριο Το βαθμολογώ με εννέα (9) 
.................................................................................................................................................. 


Είμαι η Δήμητρα και θα παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας
<< Η Τίνκερ Μπελ και ο χαμένος θησαυρός >> 
Στον νεραιδοκόσμο ζουν δυο φίλοι ο Τέρενς και η Τινκ .Η Τινκ αναλαμβάνει να φτιάξει το σκήπτρο για την φθινοπωρινή γιορτή ,όμως η γαλαζόπετρα σπάει και γι΄αυτό ευθύνεται ο Τέρενς .Η Τινκ μαλώνει με τον Τέρενς και αναγκάζεται να φύγει μακριά για να αναζητήσει τον χαμένο καθρέφτη και να κάνει μια ευχή …..
  Μου άρεσε που η Τίνκ έφυγε για την αναζήτηση του καθρέφτη ,αλλά δε άρεσε που μάλωσε με τον φίλο της Τερενς . Το βαθμολογώ με εννέα (9)

..............................................................................................................
Είμαι ο Παναγιώτης και θα σας παρουσιάσω το λογοτεχνικό βιβλίο του Αλφόνσου Νταντέ
   < Η  Ωραία Νιβερνέζα >>
Ένα βράδυ του χειμώνα καθώς γυρνούσε σπίτι του ο Λόβο είδε πολύ κόσμο . Κάποιος από τους συγκεντρωμένους ρωτούσε ποιος θα πάρει το μικρό Βίκτορα που ήταν ένα παιδάκι που είχε χάσει τη μαμά του . Ο Λόβο αποφάσισε να το πάρει αυτός και ……………………
Μου άρες επολύ και το βαθμολογώ με δέκα (10) 


...................................................................................


Είμαι η Έλενα και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο της Μαρίας Πυλιώτου
        
<< Περιπέτεια στο Βοτανόκηπο>>

Ο Νικήτας και οι δυο φίλοι του , η Αγγελικούκα και ο Σήμης ανέλαβαν μια επιχείρηση με τον τίτλο << Η κόκκινη αρκούδα >>
Τα παιδιά έζησαν μια περιπέτεια με σκοπό  βρουν ένα φυτό για να γίνει καλά η ξαδερφούλα του Νικήτα . Στο τέλος τα κατάφεραν και το κοριτσάκι έγινε καλά .

Μου άρεσε πολύ γιατί είχε περιπέτεια και μιλάει για τη φιλία .Το βαθμολογώ με δέκα ( 10 ) 
..........................................................................................

Είμαι ο Βαγγέλης και θα παρουσιάσω το βιβλίο της Πηγής Καφετζοπούλου

                << Τα  μεγαλοπιάσματα του μικρού αέρα >>

Ένα φθινοπωρινό πρωινό σε ένα λιβάδι υπήρχε ο μικρός αέρας που προσπαθούσε να μοιάσει με τους άλλους αέρηδες .Αποφάσισε να αντιμετωπίσει τον σοφό αέρα , τον τρανό αέρα και τον μικροκέφαλο αέρα επειδή τα παιδιά δεν τον ένιωθαν όταν φυσούσε . Θα τα καταφέρει  ;

Μου άρεσε επολύ γιατί ο μικρός αέρας προσπαθεί πολύ σκληρά να μοιάσει  με τους μεγαλύτερους αέρηδες γι΄αυτό το βαθμολογώ με δέκα ( 10 ) 

...........................................................................................................................

Είμαι η Χριστίνα και θα σας παρουσιάσω το βιβλίο περιπέτειας  της Άννας Σιούελ

<< Η μαύρη καλλονή >>
Ήρωας του βιβλίου είναι η Μαύρη καλλονή , ένα άλογο το οποίο το ίδιο μιλάει για τη ζωή του . Η Καλλονή έζησε ευτυχισμένη κοντά σε καλούς ανθρώπους  που την πρόσεχαν και την αγαπούσαν ,αλλά και κοντά σε κακούς …….
Το βιβλίο μου άρεσε γιατί μιλάει για τη φιλία και την αγάπη για τα ζώα .
Το βαθμολογώ με δέκα ( 10)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.