Ψηφιακές ....παραλίες

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΣΗΜΕΝΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ



Όταν μεγαλώσω θα ήθελα να γίνω ιππέας , γιατί το αγαπημένο μου ζώο είναι το άλογο αλλά και γιατί έχω κάνει πολλές φορές ιππασία και μου άρεσε πολύ .Θα τα καταφέρω μόνο αν ζητήσω από τους γονείς μου να πηγαίνω να κάνω μαθήματα ,αλλά και να ασχοληθώ πολύ με αυτό το άθλημα .


                                                                             Λυδία

Θα ήθελα να αποκτήσω ένα καινούριο ποδήλατο που να έχει χρώμα κόκκινο , πολλές ταχύτητες και να είναι μεγάλο . Για να το πάρω θα πρέπει να μαζέψω πολλά χρήματα και να ζητήσω από τους γονείς μου να με βοηθήσουν .

                                                                                    Φάνης


Στη ζωή μου θα ήθελα να γίνω δύτης και να ανακαλύψω διάφορα ναυάγια ή την Ατλαντίδα !! Αυτό θα είναι δύσκολο , αλλά αξίζει να προσπαθήσω .Θα τα καταφέρω με εκπαίδευση και θα πρέπει να έχω πείσμα και αντοχή .
Θα είναι μια ωραία εμπειρία .

                                                                                    Χάρης

Αυτό που θέλω πιο πολύ στη ζωή μου είναι να γίνω αρχαιολόγος .Για να το καταφέρω πρέπει να διαβάζω , να προσπαθώ και να μην τα παρατάω .

                                                                                       Ελένη

Ένα από αυτά που θέλω να κάνω  όταν μεγαλώσω είναι να πάω στην Κίνα για να δω το Σινικό τείχος , να γνωρίσω τη ζωή των Κατοίκων , να δω τους ναούς τους και τα κτίριά τους αλλά και για να δοκιμάσω τα φαγητά τους .

                                                                                       Βαγγέλης

Το όνειρο που θέλω να πραγματοποιήσω στη ζωή μου είναι να γίνω μια διάσημη μπαλαρίνα .Αυτό θα το καταφέρω με πολλή εξάσκηση , συγκέντρωση αλλά και γυμναστική .

                                                                                      Δήμητρα

Όταν μεγαλώσω θέλω να πάω στην Ισπανία , στη χώρα του ποδοσφαίρου. Θέλω να δω τα μουσεία , τα αξιοθέτα της χώρας ,αλλά και να δω το γήπεδο και τους ποδοσφαιριστές της αγαπημένης μου ομάδας Μπαρτσελόνα , στη Βαρκελώνη . Θα το καταφέρω κάνοντας οικονομίες και δουλεύοντας για να μαζέψω τα χρήματα να ταξιδέψω .

                                                                             
         Γιώργος

Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι να γίνω αρχαιολόγος . Για να τα καταφέρω χρειάζεται να μελετάω πολύ και να ΄χω ένα δικό μου γραφείο .

                                                                                             Λυδία

Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι διπλός .Θέλω όταν μεγαλώσω να γίνω κομμώτρια αλλά  και να ταξιδέψω στη Τζαμάικα , στον Καναδά , στο Μαϊάμι και στο Λονδίνο . Θέλω να πάω σ΄αυτά τα μέρη γιατί μου αρέσουν πολύ .
Θέλω να γίνω κομμώτρια γιατί μου αρέσει η κομμωτική και η αισθητική Θα τα καταφέρω διαβάζοντας αλλά και μαθαίνοντας την τέχνη της κομμωτικής . Θέλω ακόμα να ανοίξω δικό μου κομμωτήριο .
       
                                                                               Κωνσταντίνα

Θέλω , όταν μεγαλώσω να γυρίσω όλο τον κόσμο ..Θα χρειαστώ πολλά λεφτά αλλά θα δουλέψω .  Θα αγοράσω ένα δικό μου αυτοκινητόσπιτο  κι όπου πηγαίνω θα δουλεύω για λίγο , θα μαζεύω λεφτά και θα πηγαίνω κάπου αλλού .

                                                                                         Χριστίνα

Θα ήθελα σ΄όλη μου τη ζωή να ήμουν εκατομμυριούχος . Θα μπορούσα να αγοράσω πολλά ωραία πράγματα , όπως μια βίλα , ένα bocaty varion αμάξι , πισίνα , μεγάλο σπίτι  με κήπο  τριαντα πέντε στρεμμάτων …….

                                                                                            Δομνίνος

Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω κομμώτρια και για να τα καταφέρω θα προσπαθήσω πολύ .

                                                                                                           Έλενα

Ο δικός μου ασημένιος δρόμος είναι να γίνω πρωταθλητής στο τρέξιμο . Βέβαια είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει σχεδόν  όλη τη μέρα να κάνω προπόνηση .
Είναι ωραίο να βγαίνεις στην πρώτη θέση και να είσαι πρωταθλητής !

                                                                                                 Στέλιος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.